Reklamační oddělení
Zboží v reklamaci můžete zasílat nejlépe po domluvě na adresu:
Korunní 101, 130 00 Praha 3, Vandastore
Servisní centra
Pobočka Praha 3 - Korunní 103 (vchod z obchodu Stokke)
Pobočka Brno - Vídeňská 77
Pobočka Pelhřimov
Upozornění:
Servis je potřeba vždy objednat telefonicky předem na určité datum.
Kočárky na servis je třeba předávat zbavené hrubých nečistot (nánosů bláta a psích exkrementů). V případě znečištění exkrementy nebude kočárek do servisu převzat.
Jakýkoli servisní zásah do kočárku provedený v záruční době neautorizovaným servisem může mít za následek ztrátu záruky.
Našim zákazníkům v záruce nabízíme zapůjčení náhradního kočárku v době servisu či reklamace - vyžaduje-li to povaha závady (s telefonickou domluvou předem).