Spojte se s naším servisním centrem:
Máte technický problém s kočárkem?
Chcete poptat reklamaci?
Chcete objednat váš kočárek na servisní prohlídku, servis a nebo čistění?
Nebo položit obecný technický dotaz k našim produktům?
Naše technické a reklamační oddělení je tu pro Vás on-line každý pracovní den od 7:30 do 15:30.
Pracujeme velmi rychle a kvalitně.
Po vyplnění tohoto formuláře Vás budou naši technici obratem kontaktovat a vyřeší Váš problém k plné spokojenosti.
Nastavili jsme moderní systém řešení reklamací on-line, abyste většinu věcí vyřešili z pohodlí domova.
Samozřejmě můžete s reklamací navštívit naše prodejny, kde se Vám naši technici budou věnovat v otevírací době.
Servis, čištění a reklamace

Zboží v reklamaci můžete zasílat nejlépe po domluvě na adresu:
Korunní 101, 130 00 Praha 3, Vandastore
Servisní centra
Pobočka Praha 3 - Korunní 103 (vchod z obchodu Stokke)

Provozní hodiny: Po-Pá: 10:00-13:00 a 13:45-17:00
Pobočka Brno - Vídeňská 77

Provozní hodiny: Po-Pá: 10:00-18:00
Pobočka Pelhřimov

Provozní hodiny: Po-Pá: 7:30-15:30
Upozornění:
Servis je potřeba vždy objednat telefonicky předem na určité datum. (po vyplnění formuláře v horní části stránky vás naši technici kontaktují)
Kočárky na servis je třeba předávat zbavené hrubých nečistot (nánosů bláta a psích exkrementů). V případě znečištění exkrementy nebude kočárek do servisu převzat.
Jakýkoli servisní zásah do kočárku provedený v záruční době neautorizovaným servisem může mít za následek ztrátu záruky.
Našim zákazníkům nabízíme zapůjčení náhradního kočárku v době servisu či reklamace - vyžaduje-li to povaha závady (s telefonickou domluvou předem).
